GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Termékekről

1. Mekkorában lesznek nyomtatva a minták a termékeken?
A minták mérete minden esetben arányosan illeszkedik az adott termékhez. Például ruházati cikkeknél a minta a front oldalon mellkasi részen, táskáknál pedig középre igazítva jelenik meg. Némely táskán kisebb lehet a nyomat mérete, ezt a táska kialakítása is okozhatja, pl a tépőzárakhoz, cipzárakhoz való alkalmazkodás, továbbá a nyomtatható felület is befolyásolja. Méretük tehát változó, de a termékképek között található látványtervek a mértékadóak, valamint  a bemutatódarabokon szereplő minták mérete is viszonyítási alapul szolgál . 
A minták mérete az adott termék méretétől is függhet. A ruhadarabokon pl  15-21 cm a minták hosszabbik oldala, de méretük sosem több összességében mint A4 méret. A takarók esetében mindig teljes kitöltéssel dolgozunk, és csak a termék külső oldalára nyomtatunk. A füzetek esetében majdnem minden esetben teljes minta kitöltéssel dolgozunk, egyes esetekben viszont fehér keret kerül a füzet szélei köré. A törölközőknél, a minták többsége teljes kitöltéssel borítja a textíliát, azonban egyes esetekben kisebbek mint a teljes felület, ilyenkor a fehér alapszínű törölköző nem nyomtatott részei "keretezik" a művészeti mintát. Minden esetben viszont elnyerhető a 75-80%-os nyomtatottsági arány. Az adott mintát a törölköző formátumához (arányához) igazítjuk a kitöltés/nyomtatás során, azonban nem mindegyik törölköző lesz a teljes felületén nyomtatott. A termékoldalon mindig feltüntetjük a termékek előnézetét  és ezeken a látványterveken látható a felhelyezett minta hozzávetőleges mérete is. Egyedi méret kérésére csak e-mail-ben való megkereséssel van lehetőség, azonban átméretezni nem minden esetben tudjuk a mintát. Ha vállaljuk a minta egyedi méretű nyomtatását az a minta nagyságától függően felár felszámításával járhat.

2. Kérhetek egyedi mintát nyomtatni?
A jelenlegi kínálatunk fix, előre megadott mintákból lehet választani. Azonban ha van olyan minta amely megtetszett számodra, és te egy más típusú terméken szeretnéd látni, mint amilyen terméken szerepel az oldalunkon, akkor e-mail-en keresztül  jelezheted ezzel kapcsolatos különleges kérésedet felénk. Pl ha egy takarónknál fellelhető mintát te egy pólón szeretnéd viszontlátni, arra általában van mód. Nem minden esetben tudjuk teljesíteni a kérést, de sok esetben igen. Igyekszünk minden igényt kielégíteni. A vásárló saját mintáját, fotóját vagy grafikáját  jelenleg nem tudjuk elfogadni, nyomtatását nem vállaljuk, de folyamatosan bővítjük kínálatunkat új designokkal.

3. Választható a termékek színe is?
Igen, bizonyos termékeknél (például felső ruházatnál) több választható szín közül dönthetsz. Más termékeknél – mint például törölközők, takarók – a színek fixek. A füzetek esetében mi határozzuk meg a hátoldal színét amely minden esetben illeszkedik a front oldalon található mintával, általában színátlagolással készül. Táskáink közül akadnak olyanok amelyek különböző színvariációkban kérhetőek, de egyes táskák színe fix.

4.Milyen anyagból készülnek a termékek?
Minden terméknél részletesen feltüntetjük az anyagösszetételt. Például: pólók és felsők – pamut/poliészter keverék; takarók – puha polár vagy prémium poliészter; törölközők – pamut-poliészter kombináció a gyors száradás érdekében. Érdemes figyelni a kollekció leírásokat is ahol  összefoglaljuk termékkategóriánként a legfontosabb információkat.

Rendelésről

1. Hogyan tudok rendelni?
Egyszerűen válaszd ki a katalógusból a keresett termékcsaládot, határozd meg mely mintás termék ami a leginkább elnyerte a tetszésedet, majd állítsd be a kívánt mennyiséget, méretet és színt, (ha van opció), ezután pedig  tedd a kosárba. A pénztárnál tudod véglegesíteni a rendelésed.(Részletesebb rendelési tájékoztató az ÁSZF-ben)


3.Kaphatok számlát a vásárlásomról?
Igen, természetesen minden rendeléshez hivatalos számlát állítunk ki, amelyet e-mailben kapsz meg elektronikusan vagy pedig a csomagban nyomtatott formában.

Szállítás és fizetés

1. Milyen szállítási módok közül választhatok?
Jelenleg futárszolgálattal (GLS/MPL)/Packeta) szállítjuk a rendeléseket. Házhoz szállítással vagy csomagpontra /csomagautomatákba történő szállítással is kérheted a csomagodat. Személyes átvételre nincs mód . A szállítási lehetőségek a pénztárnál jelennek meg, válaszd a számodra legkedvezőbb opciót.
2. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díja a csomag méretétől és súlyától, valamint a futárszolgálat díjaitól is függhet, a pénztárnál mindig pontosan láthatod a fizetendő összeget. Bizonyos rendelési érték felett ingyenes szállítást biztosítunk. (Általában 50.000 ft feletti vásárlás esetén, és egyes kedvezményeknél)

3. Mennyi idő az átlagos kiszállítási idő?

Termékeink nagy többsége  egyedileg, a rendelés leadását követően kerül gyártásra.Ez azt jelenti, hogy minden darab kifejezetten a megrendelő igénye alapján készül. A gyártási folyamat néhány munkanapot vesz igénybe, ezt követően kerül sor a kiszállításra. A szállítás általában a rendelés leadásától számítva 3–7 munkanapot vesz igénybe. (Ritka esetekben – a gyártás és a logisztika leterheltségétől függően – ez az idő némileg változhat. )

Bizonyos termékek együttes megrendelése esetén előfordulhat, hogy a csomagokat külön-külön szállítjuk ki, mivel egyes termékeink különböző helyszíneken és időpontokban készülnek el. (Ez azonban nem túl gyakori, csak néhány terméket érint. Szállítási díjaink pedig nagyon kedvezőek.) Természetesen minden esetben e-mailben értesítjük a vásárlót a csomagok feladásáról.

4. Milyen fizetési módokat fogadunk el?
Bankkártyás fizetés, átutalás és utánvét is elérhető. A biztonságos fizetést partnereinken keresztül biztosítjuk. Az általunk preferált fizetési mód az átutalás, emellett előnyben részesítjük a bankkártyás fizetést is. Utánvétes fizetés csak magasabb díjakkal elérhető.

Ügyfélszolgálat

1. Van ügyfélszolgálat, ha kérdésem lenne?
Igen, örömmel segítünk! Az ügyfélszolgálatot e-mailben érheted el, illetve telefonon keresztül is . A telefonos ügyfélszolgálatunk csak hétfőtől péntekig elérhető, 10-15 óra között. A közösségi felületeinken keresztül(Facebook, Instagram) nem áll módunkban hivatalos tájékoztatást adni, vagy levelezést indítani. Minden esetben fontos kérdéssel e-mail-ben vagy telefonon keressenek bennünket. Munkanapokon általában 24 órán belül válaszolunk.

2.Mi történik, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Nagyon ritka, de ha ilyesmi történne, természetesen kicseréljük vagy visszatérítjük a termék árát. Kérünk, hogy a csomag átvétele után 48 órán belül jelezd nekünk fotóval együtt a problémát.

3. Visszaküldhetem a terméket, ha mégsem tetszik?
Mivel a termékeink egyedileg készülnek a vásárló által választott mintával, klasszikus elállási jog nem mindig érvényesíthető. Viszont, ha mérethiba- , gyártási hiba vagy szállítási hiba történne, természetesen orvosoljuk a problémát.